Thursday, April 9, 2015

ΤΑΜΠΛΟ...και ΚΑΦΕΔΑΚΙ..

Καλημέρα σε όλους τις φίλες και φίλους αναγνώστες........ενημερώθηκε το post και με τις 4 τράπεζες (ΕΤΕ-ΑΛΦΑ-ΠΕΙΡ-ΕΥΡ).....σας εύχομαι μια καλή συνεδρίαση ....και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.....

ΕΤΕ

Κρατήθηκαν αλώβητες  οι γραμμές στήριξης μας (πράσινες γραμμές ) μετά από 7 προσπάθειες διάσπασης τους…… και πλέον λαμβάνοντας υπόψη την πολύ καλή συμπεριφορά του ADR χθες στην Ν.Υ…… αλλά και τα θετικά νέα από την επίσκεψη στην Ρωσία……… έχω κάθε λόγο να θεωρώ ότι ο στόχος των 1,20 είναι εφικτός ….προκειμένου να κλείσει και το gap… μια κίνηση η οποία θα μου δώσει τιμές εντός της οριζόμενης ζώνης αντίστασης (κόκκινος κύκλος)…και πιθανή τμήση του ΕΚΘ10 με τον ΕΚΘ25…..αφήνοντας υποσχέσεις για τιμές στην ζώνη των 1,30-1,35….




ΑΛΦΑ

Χθες  ολοκληρώθηκαν  3  κλεισίματα κάτω από την ζώνη των 0,275 -0,270  (πρασινες γραμμές) όπου οριοθετόταν η τελευταία γραμμή άμυνας της μετοχής. Παρά τους δύο τοπικούς βυθούς στα 0,258 -  0,259, με επαναφορά ….. δεν  είχαμε χαμηλότερο χαμηλό , με αποτέλεσμα να πάρουμε κλεισίματα στην ζώνη πλησίον της βάσης στήριξης  στα 0,27…….. και πλέον με θετική κίνηση σήμερα , και τιμές πάνω από την βάση μου(0.27 -0.275)...….. θεωρώ ότι είναι εφικτό η καταγραφή τιμών εντός της πρώτης αντίστασης (κόκκινος κύκλος) 0,30 -0,31….θέτοντας ως πάτημα αρχικά την περιοχή του 0,29…..





ΠΕΙΡ

Και χθες δοκιμάστηκε η κάτω  ζώνη στήριξης της μετοχής 0,31 -0,325 χωρίς να διασπαστεί αν και έκλεισε η μετοχή εντός αυτής και στα χαμηλά ημέρας…  επιβάλλεται μια ακόμα δοκιμασία της ζώνης ……στα πλαίσια του retest…..προκειμένου πλέον να την θεωρήσω αξιόπιστη  για ανοδική αντίδραση……. αν και εφόσον συμβεί αυτό, στόχος μου πλέον είναι η καταγραφή τιμών στο ΠΑΤΗΜΑ μου 0,35 -0,365……προκειμένου την είσοδό μου στην περιοχή αντίστασης 0,41…προσοχή στην συμπεριφορά του FAST st. ….ΔΕΝ είναι σε αξιόπιστο επίπεδο και δύναται να δώσει εντελώς βραχυχρόνια ανοδική κίνηση…..



EUROBANK



ΔΕΝ διασπάστηκε παρά την αναμενόμενη πίεση η πρώτη γραμμή της στήριξης μας……. Για τους θετικούς λόγους που προαναφέραμε ….θεωρώ ότι θα έχουμε μια ανοδική αντίδραση στα όρια του του πρώτου (κόκκινου κύκλου) στην περιοχή της αντίστασης μας…… ΠΡΟΣΟΧΗ  o FAST st…… μου δείχνει εντελώς βραχυχρόνια κίνηση…