Δελτίο Τύπου - ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΒΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ FACEBOOK ''FACEBOOK FOR BUSINESS'' - Boost Your Business: Η Δύναμη της Καινοτομίας και του Διαδικτύου
Η εκδήλωση του Facebook και του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, αναδεικνύει την προστιθέμενη αξία που προσφέρουν οι ψηφιακές λύσεις στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
2 Νοεμβρίου 2016 — Αθήνα, Ελλάδα— Το σύγχρονο κτήριο του Μουσείου Μπενάκη στην Αθήνα φιλοξένησε την πρώτη εκδήλωση “SMB – Boost Your Business” στην Ελλάδα, με κεντρικό θέμα τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή. Πάνω από 400 συμμετέχοντες—εκπρόσωποι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου και ειδικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων—ενημερώθηκαν σχετικά με τις μεθόδους που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες για την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την ενίσχυση των επιδόσεών τους και την είσοδό τους σε νέες, διεθνείς αγορές. Η εκδήλωση οργανώθηκε από το Facebook και το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ).
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον κύριο αναπτυξιακό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας. Πρόκειται για το 99,8% των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά, απασχολώντας το 57% του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας. Οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση “SMB – Boost Your Business”, που πραγματοποιήθηκε στις 2 Νοεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη στην Αθήνα (κτήριο Πειραιώς), ενημερώθηκαν σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή, αλλά και για τα νέα εργαλεία που επιτρέπουν την ανάπτυξή, την ενίσχυση των επιδόσεών τους αλλά και την είσοδό τους σε νέες αγορές. Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η χρήση ψηφιακών εργαλείων από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις παραμένει κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Παρότι η δυναμική των social media στη χώρα βρίσκεται σε ευθυγράμμιση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, (18% στην Ελλάδα έναντι 18% κατά μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση), οι διαδικτυακές πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών υπολείπονται σημαντικά (6,1% στην Ελλάδα, 16% κατά μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση).
Το Facebook είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με 1,7 δισεκατομμύρια πελάτες σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων 4,7 εκατομμυρίων πελατών στην Ελλάδα. Πάνω από 60 εκατομμύρια μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως χρησιμοποιούν ενεργά το Facebook για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Η πλατφόρμα αποτελεί ένα αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ατόμων που έχουν κινητά και χρησιμοποιούν το Facebook. Στην Ελλάδα, ο αριθμός των ατόμων αυτών ανέρχεται σε 3.8 εκατομμύρια το μήνα. Οι στατιστικές δείχνουν ότι το 89% των ατόμων που χρησιμοποιούν το Facebook στην Ελλάδα είναι συνδεδεμένα με την εταιρική σελίδα τουλάχιστον μίας μικρής ή μικρομεσαίας επιχείρησης.
Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι μπαίνουν στο Facebook από τα κινητά τους 14 φορές την ημέρα. Στην Ελλάδα 3 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούν το Facebook καθημερινά από το κινητό.
Πρόκειται για μια διαδικασία εκδημοκρατισμού του marketing υπέρ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους τα ίδια εργαλεία, ώστε να αναπτυχθούν εύκολα και αποτελεσματικά, ανεξαρτήτως του μεγέθους ή της τοποθεσίας τους, του κλάδου στον οποίο ανήκουν ή του επιπέδου των δεξιοτήτων τους.
Κατά την εναρκτήρια ομιλία του, ο κύριος Κωνσταντίνος Μίχαλος, Πρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας (ΕΒΕΑ), υπογράμμισε την τεράστια σημασία του Facebook για την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε:
«Με την εκδήλωση αυτή, το ΕΒΕΑ απαντάει στο αίτημα των μελών του για περισσότερες ευκαιρίες επιμόρφωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Βεβαίως, η απλή χρήση των κοινωνικών δικτύων δεν αποφέρει οφέλη. Όπως και κάθε επιχειρηματικό εργαλείο, υπάρχει σωστός τρόπος χρήσης και λανθασμένος ή ανεπαρκής τρόπος χρήσης. Ο σωστός τρόπος χρήσης – όπως προσδιορίζεται από τις βέλτιστες πρακτικές – περιλαμβάνει την ανάπτυξη στοχευμένης στρατηγικής, την επένδυση χρόνου και πόρων στη διαχείριση περιεχομένου και κοινότητας, την αξιοποίηση των κατάλληλων εργαλείων προώθησης ανάλογα με τους στόχους και το μέσο.
Ένας σημαντικός τομέας δράσης, για την ενίσχυση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αφορά τόσο τους ίδιους τους παρόχους – μέσω της αυτορρύθμισης – όσο και τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας, αφορά την αντιμετώπιση των προβληματισμών και κινδύνων, που αφορούν ευρύτερα τη χρήση του διαδικτύου:
• Διασφάλιση πλήρους διαφάνειας ως προς την παροχή των υπηρεσιών από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
• Βελτίωση των μηχανισμών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των επιχειρήσεων – και ευρύτερα των χρηστών – σχετικά με τους κινδύνους που προκύπτουν από τη χρήση του διαδικτύου (οικονομικό έγκλημα, απάτες κτλ.)
• Ενίσχυση του ρυθμιστικού πλαισίου, ως προς τα θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, ασφάλειας και διαχείρισης δεδομένων στο cloud».
πηγή http://www.acci.gr/