Thursday, March 16, 2023

Οι άνθρωποι δεν έχουν πλέον φίλους..

 

- Η αλεπού έμεινε για αρκετή ώρα να κοιτάζει τον μικρό πρίγκιπα:
«Σε παρακαλώ… εξημέρωσέ με!» είπε.
«Το θέλω πολύ» απάντησε ο μικρός πρίγκιπας «αλλά δεν έχω αρκετό χρόνο.
Έχω να ανακαλύψω φίλους και πολλά πράγματα να γνωρίσω».
«Γνωρίζει κάποιος μόνο τα πράγματα που εξημερώνει» είπε η αλεπού.
«Οι άνθρωποι δεν έχουν πια τον χρόνο να καταλάβουν τίποτα.
Αγοράζουν διάφορα πράγματα φτιαγμένα από τους εμπόρους.
Αφού δεν υπάρχει κάποιος έμπορος που να πουλάει φίλους.. οι άνθρωποι δεν έχουν πλέον φίλους.
Αν θέλεις έναν φίλο, εξημέρωσέ με!»
«Τι πρέπει να κάνω;» είπε ο μικρός πρίγκιπας.
«Θα πρέπει να είσαι πολύ υπομονετικός» απάντησε η αλεπού.
«Πρώτα θα κάθεσαι λιγάκι μακριά μου, έτσι, στο χορτάρι.
Θα σε κοιτάζω με την άκρη του ματιά μου κι εσύ δεν θα λες τίποτα.
Τα λόγια είναι πηγή παρεξηγήσεων.
Όμως κάθε μέρα θα μπορείς να κάθεσαι λιγάκι πιο κοντά…»

 
- Antoine de Saint - Exupéry Ο Μικρός Πρίγκιπας -
 
Όσο διαφορετικός κι αν είσαι .. έγινες φίλος μου και τώρα είσαι μοναδικός για μένα στον κόσμο ..