Friday, April 7, 2023

Τα Όμορφα πράγματα στη Ζωή κρατούν όσο η βροχή μέσα στα δάχτυλά μου..


 

”Έλα” μού γνεψε χαμογελώντας.
”Κάνε γρήγορα. Τα όμορφα πράγματα στη ζωή κρατούν όσο η βροχή μέσα στα δάχτυλά μου..
Αν αρνηθείς, είναι βρισιά.
Δε χρειάζεται σκέψη. Δεν σου ταιριάζουν οι δισταγμοί.
Ξέρω τι ψάχνεις.. Ξέρω που πας..
Ψηλάφισα τα ίχνη από τα βήματά σου μια νύχτα που είχε ολόγιομο φεγγάρι.
Έχω κρυμμένη στα στήθια μου την έκρηξη που θα διαλύσει τα κύτταρά σου και θα σε σκορπίσει στον ουρανό.
Κοίταξέ με!
Είμαι ένα κόκκινο πλατανόφυλλο σ ένα ποτάμι ορμητικό. Αν κυνηγάς τα όνειρα, πέσε μέσα να με πιάσεις. Αν δεν το κάμεις, αν φοβηθείς, δεν είσαι για μένα. Φύγε. Δεν σε συνάντησα ποτέ.”
Έπεσα μέσα στο ορμητικό ποτάμι, γιατί τι άλλο έκανα στη ζωή μου παρά να κυνηγώ τα όνειρα;
Έπιασα το κόκκινο πλατανόφυλλο και το ΄ φερα διψασμένη στα χείλια μου. Ρούφηξα όλη τη δροσιά του.
Όλο τ άρωμά του.
Όλη τη δύναμη της ζωής που έσφιγγε μέσα στις φλέβες του...
Ένα κόκκινο πλατανόφυλλο, ο κόσμος όλος. Κι ήταν δικός μου..
Ολότελα δικός μου..


- Αλκυόνη Παπαδάκη Σκισμένο Ψαθάκι -

 
Τίποτα το ομορφότερο δεν έγινε ποτέ στην πλάση από την αγάπη .. Ούτε θα γίνει..