Μεταφορά από κείμενο μετάφρασης..
Ειδικές ανά χώρα συστάσεις του 2015: περαιτέρω προσπάθειες για να στηρίξουν μια ουσιαστική ανάκαμψη
Βρυξέλλες, 13 του Μάη του 2015
Πλαίσιο 1. Η κατάσταση των κρατών μελών όσον αφορά τη μακρο-οικονομική διαδικασία ανισορροπιών
Επόμενα βήματα
Επαφές με τον Τύπο
Annika BREIDTHARDT (+ 32 2 295 61 53)
Annikky LAMP (+32 2 295 61 51)
Τονβ ΕΡΝΣΤ (+32 2 298 67 64)
Audrey AUGIER (+32 2 297 16 0
Ειδικές ανά χώρα συστάσεις του 2015: περαιτέρω προσπάθειες για να στηρίξουν μια ουσιαστική ανάκαμψη
Βρυξέλλες, 13 του Μάη του 2015
Βρυξέλλες, 13 του Μάη του 2015 - Περαιτέρω πολιτικής είναι απαραίτητη για να επιστρέψετε στην αυτοτροφοδοτούμενη ανάπτυξη . Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε σήμερα συστάσεις οικονομικής πολιτικής για κάθε χώρα για το 2015 και το 2016 ζητώντας εθνικών δράσεων για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την τόνωση της ανάπτυξης.
Οι συστάσεις αυτές αντικατοπτρίζουν την οικονομική και κοινωνική ατζέντα της Επιτροπής.Δεδομένου ότι ο Πρόεδρος της Επιτροπής Γιούνκερ ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Νοέμβριο του 2014 και δημοσίευσε την ετήσια επισκόπηση της ανάπτυξης 2015 , η ατζέντα αυτή έχει επικεντρωθεί σε τρεις αλληλοενισχυόμενους πυλώνες:
την ενίσχυση των επενδύσεων, την εφαρμογή των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και τη συνέχιση
της δημοσιονομικής ευθύνης. Η επιτυχής εφαρμογή των συστάσεων του 2015 ειδικές για κάθε χώρα θα είναι το κλειδί για να κάνει την επιστροφή της Ευρώπης στην απασχόληση και την ανάπτυξη βιώσιμου και λιγότερο εξαρτημένη από τις εξωτερικές, κυκλικούς παράγοντες που υποστηρίζουν σήμερα την ανάκαμψη.
Αντιπρόεδρος Valdis Dombrovskis , υπεύθυνη για το ευρώ και τον κοινωνικό διάλογο, δήλωσε: « Η ενίσχυση της ευρωπαϊκής οικονομικής ανάκαμψης απαιτεί περαιτέρω αποφασιστικές προσπάθειες της πολιτικής Πολλά κράτη μέλη αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως το υψηλό δημόσιο και ιδιωτικό χρέος, τη χαμηλή παραγωγικότητα και την έλλειψη επενδύσεων, οι οποίες προκύπτουν. σε υψηλά ποσοστά ανεργίας και επιδείνωση των κοινωνικών συνθηκών. Η αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων είναι ό, τι ειδικές ανά χώρα συστάσεις του σήμερα είναι περίπου. Για την ενίσχυση της εθνικής αποδοχής και της εφαρμογής, έχουμε εντείνει την εμπλοκή μας με τις κυβερνήσεις, τα κοινοβούλια και τους κοινωνικούς εταίρους, καθώς και σημαντικά απλούστερο και πιο εστιασμένη συστάσεις μας. "
Ο Επίτροπος Marianne Thyssen , Επίτροπος για την Απασχόληση, τις Κοινωνικές Υποθέσεις, τις δεξιότητες και την κινητικότητα της εργασίας, δήλωσε: «Πρέπει να κάνουν πλήρη χρήση της δυνατότητας αυτής εκκολαπτόμενη ανάκαμψη της οικονομίας και να φέρει τους Ευρωπαίους να επιστρέψουν στην εργασία κράτη μέλη θα πρέπει να επωφεληθούν από την ορμή και να παραδώσει. στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε όσους έχουν μείνει πίσω κατά τη διάρκεια της κρίσης, ιδίως οι νέοι και οι μακροχρόνια άνεργοι ».
Ο Επίτροπος Pierre Moscovici , ο Επίτροπος Οικονομικών και Χρηματοοικονομικών Υποθέσεων, Φορολογίας και Τελωνείων, δήλωσε: «Σήμερα έχουμε ζητήσει από τα κράτη μέλη να διασφαλίσουν ότι η συνεχιζόμενη οικονομική ανάκαμψη είναι κάτι περισσότερο από ένα εποχιακό φαινόμενο Από την πρώτη ημέρα της Επιτροπής Juncker στο γραφείο, οικονομικές προτεραιότητες μας έχουν. ήταν η αύξηση των επενδύσεων, τη στήριξη των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και να διασφαλίσει τη συνέχιση της υπεύθυνης δημοσιονομικής πολιτικής. Οι συστάσεις αυτές δεν είναι για τις Βρυξέλλες διαλέξεις κυβερνήσεις. Πρόκειται για την ενθάρρυνση των εθνικών προσπαθειών για να παραδώσει τις θέσεις εργασίας και την ανάπτυξη που χρειαζόμαστε συλλογικά ".
Ένα ισχυρότερο και να εκσυγχρονιστούν Ευρωπαϊκό Εξάμηνο
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει κάνει μια σειρά από αλλαγές στην διαδικασία του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου, το ημερολόγιο της ΕΕ για τον συντονισμό της οικονομικής πολιτικής, με στόχο την αύξηση της πολιτικής οικείωσης και της λογοδοσίας των ευρωπαϊκών και εθνικών αποφάσεων.
Αυτές περιλαμβάνουν:
- Καλύτερη εστίαση στις προτεραιότητες της ετήσιας επισκόπησης της ανάπτυξης με λιγότερες συστάσεις σχετικά λίγα, βασικούς τομείς προτεραιότητας για δράση.
- Μια παλαιότερη έκδοση της συγκεκριμένης χώρας και της ζώνης του ευρώ αναλύσεις για να καταστεί δυνατή η βαθιά συζητήσεις με τα κράτη μέλη και τους κοινωνικούς εταίρους σχετικά με τα βασικά ζητήματα.
- Μια πιο εντατική προβολής σε πολιτικό και τεχνικό επίπεδο για να συζητήσουν το παρελθόν και το μέλλον συστάσεις.
- Ένα προσαρμοσμένο χρονοδιάγραμμα να δοθεί περισσότερος χρόνος για όλους τους φορείς να συζητήσουν και να συμφωνήσουν προτεραιότητες από μια ευρωπαϊκή προοπτική και να συγκρίνουν τις εθνικές επιδόσεις και τις προτεραιότητες υπό αυτό το πρίσμα.
Οι 2015 ειδικές ανά χώρα συστάσεις
Η Επιτροπή κάνει συστάσεις για 26 χώρες και για τη ζώνη του ευρώ στο σύνολό της. [1] Οι συστάσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τις ακόλουθες προτεραιότητες:
τόνωση των επενδύσεων για την υποστήριξη της μελλοντικής ανάπτυξης. Αυτό απαιτεί την άρση των εμποδίων για τη χρηματοδότηση και τη δρομολόγηση επενδυτικών σχεδίων και την ταχεία εφαρμογή των € 315 δισεκατομμυρίων Επενδυτικό Σχέδιο της Επιτροπής για την Ευρώπη.
παρέχοντας φιλόδοξες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις στις αγορές προϊόντων, υπηρεσιών και εργασίας που αυξάνουν την παραγωγικότητα, την ανταγωνιστικότητα και τις επενδύσεις. Με την τόνωση της δημιουργίας θέσεων εργασίας και την ανάπτυξη, οι μεταρρυθμίσεις αυτές θα συμβάλουν στην ευημερία και μεγαλύτερη κοινωνική δικαιοσύνη. Οι μεταρρυθμίσεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα θα διευκολύνει την πρόσβαση στη χρηματοδότηση για τις επενδύσεις και να μειωθούν οι αρνητικές επιπτώσεις της απομόχλευσης στον τραπεζικό, ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
επιδίωξη υπεύθυνη δημοσιονομική πολιτική που υπάρξει ισορροπία μεταξύ της βραχυπρόθεσμης σταθεροποίησης και μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας. Τα κράτη μέλη με υψηλά ελλείμματα και τα επίπεδα του χρέους πρέπει να καταβάλουν περαιτέρω προσπάθειες για να καθορίσει τους ισολογισμούς τους, ενώ τα κράτη μέλη με δημοσιονομικά περιθώρια θα πρέπει να λάβει μέτρα για τη στήριξη των παραγωγικών επενδύσεων. Αλλαγές στη σύνθεση των δημόσιων οικονομικών θα πρέπει να γίνουν πιο ευνοϊκό για την ανάπτυξη.
τη βελτίωση της πολιτικής για την απασχόληση και την κοινωνική προστασία για να μπορέσουν, την υποστήριξη και την προστασία των ανθρώπων σε όλη τη ζωή τους και να εξασφαλίσουν ισχυρότερη κοινωνική συνοχή ως βασικό στοιχείο της βιώσιμης οικονομικής ανάπτυξης.
Οι συστάσεις βασίζονται σε λεπτομερή ανάλυση της κατάστασης σε κάθε χώρα. Η tailor-made καθοδήγηση είναι το αποτέλεσμα ενός ανοιχτού διαλόγου με τα κράτη μέλη στη διάρκεια του έτους.Χτίζουν ιδίως όσον αφορά την ανάλυση της Χώρας εκθέσεις της Επιτροπής, καθώς και σχετικά με τα εθνικά προγράμματα μεταρρυθμίσεων και τα προγράμματα σταθερότητας και σύγκλισης που υπέβαλαν τα κράτη μέλη τον Απρίλιο. Μπορούν επίσης να ληφθούν υπόψη τα τελευταία στοιχεία που παρουσιάζονται στην έκθεση της Επιτροπής με τις εαρινές προβλέψεις .
Στο πλαίσιο της σημερινής δέσμης μέτρων, η Επιτροπή εξέδωσε επίσης ορισμένες αποφάσεις σχετικά με τα δημόσια οικονομικά των κρατών μελών στο πλαίσιο του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης . Στο σύνολό τους, αποτελούν ένα φιλόδοξο σύνολο των οδηγιών και των προτεραιοτήτων για την οικονομία της ΕΕ.
Δημοσιονομικές αποφάσεις
Η Επιτροπή πρότεινε σήμερα στο Συμβούλιο Υπουργών της ΕΕ κλείνει Διαδικασίας Υπερβολικού Ελλείμματος (ΔΥΕ) για δύο χώρες: Μάλτα και την Πολωνία .
Και οι δύο χώρες έχουν διορθωθεί τα υπερβολικά ελλείμματά τους. Στην Πολωνία , που το κύριο ποσό για το έλλειμμα ήταν 3,2% του ΑΕΠ το 2014, έτσι πάνω από την τιμή αναφοράς του 3% του ΑΕΠ. Το 2014 τα αποτελέσματα της μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού συστήματος το 1999 εξακολουθούν να είναι αισθητές ακόμη και μετά ένας νόμος αντιστραφεί η μεταρρύθμιση τον Δεκέμβριο του 2013. Μόλις ληφθούν υπόψη αυτές οι καθαρές δαπάνες από το 1999, το έλλειμμα κάτω από το 3% του ΑΕΠ το 2014 (2,7% το 2015). Έτσι, η Επιτροπή θεωρεί ότι η Πολωνία σέβεται το κριτήριο του ελλείμματος του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης.
Στη Μάλτα , το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης μειώθηκε στο 2,1% του ΑΕΠ το 2014 και προβλέπεται να παραμείνει στο 3% του ΑΕΠ το 2015-16. Η Μάλτα έχει επίσης συμμορφωθεί με τον κανόνα του χρέους το 2014, απαραίτητη προϋπόθεση για την έξοδο από τη διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος, δεδομένου ότι η διαδικασία αυτή βασίζεται στην παραβίαση τόσο το έλλειμμα όσο και τα κριτήρια του χρέους.
Στην περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου , η Επιτροπή συνιστά στο Συμβούλιο να αποφασίσει η χώρα δεν έχει λάβει αποτελεσματικά μέτρα για να συμμορφωθεί με τη σύσταση του Δεκεμβρίου 2009 για τη διόρθωση του υπερβολικού ελλείμματος έως το οικονομικό έτος 2014-15. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η δημοσιονομική προσπάθεια που διατυπώθηκε ήταν κάτω από τη συνιστώμενη μέση ετήσια δημοσιονομική προσπάθεια του 1,75% του ΑΕΠ και το έλλειμμα του προηγούμενου έτους ανήλθε σε 5,2%. Η Επιτροπή συνιστά να δοθεί το Ηνωμένο Βασίλειο δύο επιπλέον χρόνια, έως ότου οικονομικό έτος 2016-17, για να μειώσει το έλλειμμά της κάτω από το 3% του ΑΕΠ.
Η Επιτροπή συνέταξε επίσης έκθεση για τη Φινλανδία , η οποία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η Φινλανδία δεν συμμορφώνεται με το χρέος και το κριτήριο του ελλείμματος του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης. Η Οικονομική και Δημοσιονομική Επιτροπή θα γνωμοδοτεί επί της έκθεσης εντός δύο εβδομάδων μετά την οποία η απόφαση για το αν θα κινήσει τη διαδικασία του υπερβολικού ελλείμματος είναι να ακολουθήσει.
Η Γαλλία είναι επί του παρόντος υπό διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος. Στο πρόγραμμα του 2015 Σταθερότητας, η κυβέρνηση σχεδιάζει να διορθώσει το υπερβολικό έλλειμμα και να το φέρει κάτω από το 2017 - σύμφωνα με το Συμβούλιο σύσταση για 10 Μάρτη του 2015 μετά από πρόταση της Επιτροπής. Το Συμβούλιο έθεσε ως προθεσμία της 10ης Ιουνίου 2015, για τη Γαλλία να λάβει αποτελεσματικά μέτρα.
Η κατάσταση των κρατών μελών όσον αφορά τα μακροοικονομικά διαδικασίας ανισορροπίας
Πλαίσιο 1. Η κατάσταση των κρατών μελών όσον αφορά τη μακρο-οικονομική διαδικασία ανισορροπιών
Πλαίσιο 1. Η κατάσταση των κρατών μελών όσον αφορά τη μακρο-οικονομική διαδικασία ανισορροπιών
| |
ΠΕΠ Κατηγορία
|
Τα κράτη μέλη το 2015 *
|
Δεν υπάρχουν ανισορροπίες
|
Αυστρία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο, τη Λετονία, τη Μάλτα, την Πολωνία, τη Σλοβακία
|
Ανισορροπίες, οι οποίες απαιτούν πολιτική δράση και την παρακολούθηση
|
Βέλγιο, Ολλανδία, Ρουμανία **, Φινλανδία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο
|
Ανισορροπίες, οι οποίες απαιτούν αποφασιστική πολιτική δράση και την παρακολούθηση
|
Ουγγαρία, Γερμανία
|
Ανισορροπίες, οι οποίες απαιτούν αποφασιστική πολιτική δράση και ειδική παρακολούθηση
|
Ιρλανδία, Ισπανία, Σλοβενία
|
Υπερβολικές ανισορροπίες, οι οποίες απαιτούν αποφασιστική πολιτική δράση και ειδική παρακολούθηση
|
Βουλγαρία, Γαλλία, Κροατία, Ιταλία, Πορτογαλία
|
Υπερβολικές ανισορροπίες, οι οποίες απαιτούν αποφασιστική πολιτική δράση και την ενεργοποίηση της διαδικασίας υπερβολικών ανισορροπιών
|
-
|
* Η Κύπρος και η Ελλάδα βρίσκονται σε πρόγραμμα μακροοικονομικής προσαρμογής.
** Η Ρουμανία είναι σε ένα προληπτικό πρόγραμμα χρηματοδοτικής βοήθειας.
Η κατάσταση των κρατών μελών όσον αφορά το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης
Πλαίσιο 2. Η κατάσταση των κρατών μελών όσον αφορά το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης, όπως της 13 του Μάη του 2015
| |
Καμία διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος
|
Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Κάτω Χώρες, Ρουμανία, Σλοβακία, Σουηδία
|
Κατάργηση της διαδικασίας υπερβολικού ελλείμματος
|
Μάλτα, Πολωνία
|
Σε εξέλιξη οι διαδικασίες υπερβολικού ελλείμματος
Νέα προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 2016/17
Εξέταση για το άνοιγμα νέας διαδικασίας υπερβολικού ελλείμματος
|
Κροατία, Κύπρος, Γαλλία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Σλοβενία, Ισπανία,
Ηνωμένο Βασίλειο
Φινλανδία
|
Επόμενα βήματα
Οι Υπουργοί της ΕΕ θα συζητήσουν τις ειδικές ανά χώρα συστάσεις του Ιουνίου πριν από τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων να εγκρίνουν στις 25-26 Ιουνίου. Θα πρέπει να εγκριθεί επισήμως τον Ιούλιο. Στη συνέχεια εναπόκειται στα κράτη μέλη να εφαρμόσουν τις συστάσεις με την υπαγωγή τους στις εθνικές πολιτικές τους και τα σχέδια προϋπολογισμού για το 2015-2016.
Επαφές με τον Τύπο
Annika BREIDTHARDT (+ 32 2 295 61 53)
Annikky LAMP (+32 2 295 61 51)
Τονβ ΕΡΝΣΤ (+32 2 298 67 64)
Audrey AUGIER (+32 2 297 16 0
πηγή http://europa.eu/