Saturday, May 16, 2015

Η Fitch επιβεβαιώνει την Ελλάδα στο «CCC»......

Μεταφορά από κείμενο μετάφρασης...

Η Fitch επιβεβαιώνει την Ελλάδα στο «CCC» Βαθμολογίες Πολιτική Θεώρηση
15 Μαΐου, 2015 16:03 (EDT)

Fitch Ratings-Λονδίνο-15 Μαΐου 2015: Η Fitch Ratings επιβεβαίωσε Μακροχρόνια ξένων στην Ελλάδα και στο τοπικό νόμισμα Βαθμολογίες Εκδότη Προεπιλογή (τα idR) σε «CCC». Οι αξιολογήσεις θέμα ανώτερος ακάλυπτο ξένο και τοπικό νόμισμα ομολόγων στην Ελλάδα έχουν επίσης επιβεβαιωθεί σε «CCC». Ο Βραχυπρόθεσμες ξένο νόμισμα IDR επιβεβαιώνεται σε «C». Το ανώτατο όριο χώρα έχει επιβεβαιωθεί σε «Β-».

Βασικές κινητήριες δυνάμεις ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ 
Η επιβεβαίωση αντανακλά τα ακόλουθα βασικά οδηγούς βαθμολογία:


Η έλλειψη πρόσβασης στην αγορά, αβέβαιες προοπτικές έγκαιρης εκταμίευσης από τους επίσημους φορείς και συνθήκες περιορισμένης ρευστότητας στο εγχώριο τραπεζικό τομέα ασκούν υπερβολική πίεση στα χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου. Αναμένουμε ότι η κυβέρνηση θα επιβιώσει από την τρέχουσα κρίση ρευστότητας χωρίς να τρέχει υπερημερίας επί ιδιωτικής εταιρίας ομόλογα, αλλά η προεπιλογή είναι μια πραγματική δυνατότητα.

Η ζημιά των επενδυτών, των καταναλωτών, και η εμπιστοσύνη των καταθετών έχει εκτροχιαστεί η οικονομική ανάκαμψη στην Ελλάδα. Η ζημιά θα χρειαστεί χρόνος για την επισκευή, ακόμη και αν οι προοπτικές για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος βελτιώσει τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες. Προβλέπουμε καμία αύξηση του πραγματικού ΑΕΠ το τρέχον έτος, ενώ οι κίνδυνοι σε μεγάλο βαθμό γέρνει προς την αρνητική πλευρά. Οι συνθήκες ρευστότητας που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις θα έχουν επιδεινωθεί σημαντικά, κατά την άποψή μας, λόγω της αυξημένης ληξιπρόθεσμων οφειλών της κυβέρνησης προς τους προμηθευτές και στελέχη με τραπεζική χρηματοδότηση.

Η συμφωνία που επιτεύχθηκε τον Φεβρουάριο να επεκτείνει το πρόγραμμα EFSF μέχρι το τέλος Ιουνίου, μετά από αρκετές εβδομάδες μικροπολιτική υποστηρίζει τη βασική μας υπόθεση ότι η Ελλάδα και οι πιστωτές της θα καταλήξουν τελικά μια συμβιβαστική συμφωνία. Ως ελάχιστη απαίτηση, αναμένουμε ότι το Eurogroup θα θελήσει η ελληνική κυβέρνηση να αποδείξει ότι έχει λάβει κάποια νομοθετικά μέτρα σχετικά με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις πριν από την εκταμίευση των κονδυλίων. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, οι ίδιοι οι μεταρρυθμίσεις δεν έχουν ακόμη συμφωνηθεί. Ο χρόνος, συνεπώς, τρέχει πολύ γρήγορα.

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει αποπληρωμών προς το ΔΝΤ της EUR1.5bn τον Ιούνιο. Αποπληρωμή του χρέους, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ανέλθει σε EUR4.0bn και EUR3.2bn, αντίστοιχα, κυρίως λόγω ομόλογα που κατείχε η πτώση του Ευρωσυστήματος που οφείλεται.Αναμένουμε από την κυβέρνηση να συνεχίσει να τρέχει καθυστερούμενων οφειλών σε προμηθευτές να αντισταθμίζεται εν μέρει ασθενέστερη από ό, τι τα προϋπολογιζόμενα έσοδα σε μετρητά. Έχει πει τοπικές αρχές να μεταφέρουν καταθέσεις σε εμπορικές τράπεζες στην Τράπεζα της Ελλάδα, επικαλούμενη «εξαιρετικά επείγουσες και απρόβλεπτες ανάγκες." Παρά την κίνηση αυτή, η κυβέρνηση τα ταμειακά διαθέσιμα είναι πλέον εξαιρετικά χαμηλή.

Μεγάλης κλίμακας εκροή καταθέσεων από τις ελληνικές τράπεζες (εκτιμούμε ότι μια μείωση κατά 16% της καταθετικής βάσης από τα τέλη Νοεμβρίου) έχουν προσθέσει την άσκηση πιέσεων στην ελληνική οικονομία. Οι «CCC» Βαθμολογίες βιωσιμότητα των τεσσάρων βασικών εγχώριων τραπεζών αντανακλούν το στέλεχος η τρέχουσα κρίση βάζει στον τραπεζικό τομέα. Κίνδυνο αποτυχίας για αυτές τις τράπεζες είναι στενά συνδεδεμένη με το προφίλ κινδύνων του δημόσιου χρέους δόθηκε η χρηματοδότηση, τη ρευστότητα και τη φερεγγυότητα των πιέσεων που αντιμετωπίζουν. Ποιότητα του δανειακού χαρτοφυλακίου έχει τη δυνατότητα να επιδεινωθεί περαιτέρω λόγω των καθοδικοί κίνδυνοι για τις μακροοικονομικές προοπτικές και την πληρωμή του πολιτισμού.

Αν και δεν είναι η προσδοκία μας, υπάρχει ο κίνδυνος οι έλεγχοι των κεφαλαίων που θεσπίστηκαν προκειμένου να συγκρατηθεί η εκροή καταθέσεων από τις εγχώριες τράπεζες. Ο κίνδυνος αυτός αντανακλάται από Χώρα οροφής στην Ελλάδα της «Β-», η οποία είναι απλά μια ανάταση μια εγκοπή πάνω από την IDR, η οποία είναι χαμηλή σε σύγκριση ευρωζώνης.

Θα είναι δύσκολο να διατηρηθεί ένα πρωτογενές πλεόνασμα και φέτος ασθενέστερη εγχώρια ζήτηση και η έλλειψη ρευστότητας του ιδιωτικού τομέα θα διαβρώσει τα φορολογικά έσοδα. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί ακόμη και αν υποτεθεί μια συμφωνία με το δημόσιο τομέα είναι επικείμενη.

Εξωτερικό χρέος στην Ελλάδα είναι βαρύ (το καθαρό εξωτερικό χρέος ανέρχεται σε πάνω από 3x εξωτερικές αποδείξεις) αλλά ανέξοδη για την εξυπηρέτηση λόγω κυρίως παραχώρησης φύση της. Η οικονομία αντιμετωπίζει δέσμευσης των περιορισμών στη χρηματοδότηση όσο το πολιτικό αδιέξοδο συνεχίζεται. Ελλάδα λειτουργεί ένα πλεόνασμα τρεχουσών συναλλαγών στο 0,9% του ΑΕΠ στο πίσω μέρος της σημαντικής προσαρμογής κατά τα τελευταία πέντε χρόνια. Ωστόσο, η εξαγωγική βάση παραμένει στενή.

Παρά το γεγονός ότι κάτω από το μέσο όρο της ευρωζώνης, το κατά κεφαλήν εισόδημα και τη διακυβέρνηση συγκρίνεται ευνοϊκά με «CCC» και «Β» τους συνομηλίκους φάσμα. Οι διαρθρωτικές αυτές τις δυνάμεις δεν είναι οι οδηγοί των αξιολογήσεων σε αυτό το σημείο λόγω της επικράτησης των βραχυπρόθεσμος κίνδυνος εκδήλωσης.

Ευαισθησίες ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ 
εξελίξεις που θα μπορούσαν, μεμονωμένα ή συλλογικά, να οδηγήσει σε υποβάθμιση περιλαμβάνουν: 
- Καθυστερήσεις στο ΔΝΤ δεν θα σε και αποτελούν από μόνες τους ένα προεπιλεγμένο βαθμολογία. Ωστόσο, το αποτέλεσμα αυτό θα εξακολουθούσε να είναι πιστωτικά αρνητική. 
- Μια διακοπή των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στην Ελλάδα και τους πιστωτές της που οδηγούν σε εναλλακτικές λύσεις που επίσημα θεωρούνται, για παράδειγμα ένα χρεοστάσιο ή αναδιάρθρωση του χρέους στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των ομολόγων που κατέχει ο ιδιωτικός τομέας. 
- Μια έξοδος από την ευρωζώνη, καθιστώντας τον κίνδυνο αθέτησης σε ιδιωτική κατοχή ελληνικών ομολόγων πιθανή.

Οι μελλοντικές εξελίξεις που θα μπορούσαν, μεμονωμένα ή συλλογικά, να οδηγήσει σε αναβάθμιση περιλαμβάνει: 
- Ολοκλήρωση της τρέχουσας αναθεώρησης του προγράμματος και μια συμφωνία για τους όρους μιας συμφωνίας συνέχειας ανάμεσα στην Ελλάδα και τους επίσημους πιστωτές της. Αυτό θα πάρει κατά πάσα πιθανότητα τη μορφή, αν όχι το όνομα, του ενός τρίτου προγράμματος της πολιτικής υπό όρους οικονομική υποστήριξη. 
- Ένα ιστορικό της συνεργασίας ανάμεσα στην Ελλάδα και τους επίσημους πιστωτές της. 
- Η οικονομική ανάκαμψη, ακόμη πρωτογενή πλεονάσματα, καθώς και η επίσημη ελάφρυνση του χρέους τομέα (OSI) θα ασκήσει ανοδικές πιέσεις στις αξιολογήσεις μεσοπρόθεσμα.

Βασικές παραδοχές 
Οι βαθμολογίες είναι ευαίσθητα σε μια σειρά από βασικές παραδοχές:

Οι ελληνικές τράπεζες δεν κάνουν περαιτέρω υλικό απαιτήσεις στον ισολογισμό κυρίαρχο? 20% του ΑΕΠ έχει εγχυθεί μέχρι σήμερα. Αν οι ελληνικές τράπεζες υφίστανται απώλειες οι οποίες δεν καλύπτονται από τους ιδιώτες μετόχους, αυτό θα οδηγούσε σε μια κλήση σε μετρητά για την κυβέρνηση, όπως είναι εγγυημένες πιστώσεις φόρου μετατρέπονται σε μετοχές.

Ακαθάριστο δημόσιο χρέος / ΑΕΠ έφτασε στο 178% το 2014 και παραμένει σταθερή το 2015, πριν σταδιακά υποχωρεί. Αυτές οι υποθέσεις δεν παράγοντας σε οποιαδήποτε OSI στην επίσημη δανείων που μπορεί να συμφωνηθεί μεσοπρόθεσμα. Οι προβλέψεις αυτές είναι ευαίσθητες στις παραδοχές για την ανάπτυξη, τον αποπληθωριστή του ΑΕΠ, το πρωτογενές αποτέλεσμα στην Ελλάδα και την υλοποίηση των εσόδων από τις ιδιωτικοποιήσεις.

Το EFSF δεν θα ασκήσει το δικαίωμά της να κηρύξει την EUR29.7bn PSI γλυκαντικό δανείου να είναι ληξιπρόθεσμη και απαιτητή σε περίπτωση που αρχίζει Ελλάδα να τρέχει καθυστερούμενων στις επιστροφές του ΔΝΤ. Μια τέτοια δήλωση θα προκαλέσει μια cross-default ρήτρα στα ιδιωτικά πραγματοποιήθηκε νέα ομόλογα που εκδόθηκαν το 2012, τις οποίες τα ποσοστά Fitch.


πηγή

Επικοινωνία: 
Πρωτοβάθμια αναλυτής 
Douglas Renwick 
Ανώτερος Διευθυντής 
+44 20 3530 1045 
Βαθμολογίες Fitch Περιορισμένης 
30 βόρεια κιονοστοιχία 
London E14 5GN