Θαλάσσιες μεταφορές εμπορευμάτων - τριμηνιαία στοιχεία
Τα δεδομένα που εξάγονται το Δεκεμβρίου 2015. Πιο πρόσφατα δεδομένα: Περαιτέρω πληροφορίες της Eurostat, Κύρια πίνακες και Βάση δεδομένων. Επόμενη Προγραμματισμένη ενημέρωση: Μάρτης 2016
Κορυφαία ευρωπαϊκά λιμάνια
Μεταφορά από κείμενο μετάφρασης...
Σε Όλα τα top 5 των λιμένων στην Ευρώπη καταγράφονται αυξήσεις της δραστηριότητα στο 1ο τρίμηνο του 2015 σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, το Ρότερνταμ στην Ολλανδία, χειρίστηκε 107 εκατομμύρια τόνοι εμπορευμάτων στο 1ο τρίμηνο του 2015, σημειώνοντας αύξηση 2,2% από το 4ο τρίμηνο του 2014. Το λιμάνι του Άμστερνταμ στην Ολλανδία αναφέρει μια αξιοσημείωτη αύξηση της τάξης του 15,7% στο ίδια περίοδο (Πίνακας 8). Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα στοιχεία της Eurostat για το Άμστερνταμ περιλαμβάνουν στοιχεία για τις γειτονικές λιμάνια της Velsen και Ijmuiden.
Το Ρότερνταμ ήταν το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης για όλα, αλλά ένα είδος φορτίου στο 1ο τρίμηνο του 2015, με εξαίρεση Ro-Ro κινητές μονάδες.
Σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, Ρότερνταμ καταγράφηκαν αυξήσεις στις ποσότητες των υγρών χύμα προϊόντων (8,2%), εμπορευματων (3,7%) και ξηρού χύδην φορτίου (1,8%), ενώ οι ποσότητες των άλλων γενικού φορτίου μειώθηκε κατά 1,1 % (Πίνακες 9-13). Κατά την ίδια περίοδο, Άμστερνταμ κατέγραψε σημαντική αύξηση στις ποσότητες των υγρών χύδην (11,7%) και ελαφρά μείωση ξηρού χύδην φορτίου (-2,7%).
Κατά την ίδια περίοδο, το λιμάνι της Αμβέρσας στο Βέλγιο σημείωσε αύξηση στα εμπορευματοκιβώτια ποσότητες (4,9%) και μείωση των ποσοτήτων του υγρού χύδην φορτίου (-3,7%). Το λιμάνι του Αμβούργου στη Γερμανία είδε μια μεγάλη αύξηση στην ξηρά εμπορεύματα χύμα σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο (10,8%) και ελαφρά μείωση σε εμπορευματοκιβώτια αγαθά (-1,9%). Στο ισπανικό λιμάνι του Algeciras, οι ποσότητες των εμπορευματων μειώθηκε κατά -6,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Μεταξύ άλλων κύρια λιμάνια, το λιμάνι της Botas της Τουρκίας σημείωσε αύξηση στις ποσότητες των υγρών χύμα προϊόντων (7%) σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ το λιμάνι της Αλεξανδρέττα, Hatay στην Τουρκία είδε μια μείωση της τάξης του 4,1% της ποσότητας που ξηρών εμπορευμάτων. Το λιμάνι της Ρίγας στη Λετονία σημείωσε μείωση 5,6% σε ποσότητες ξηρού φορτίου κατά την ίδια περίοδο (Πίνακας 11).
Ντόβερ στο Ηνωμένο Βασίλειο παρέμεινε το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης Ro-Ro, το χειρισμό 7.100.000 τόνοι εμπορευμάτων Ro-Ro κινητές μονάδες το 1ο τρίμηνο του 2015, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5,6% από το προηγούμενο τρίμηνο. Από την άλλη πλευρά της Μάγχης, η γαλλική λιμάνι του Καλαί είδε μια αύξηση της τάξης του 2% της ποσότητας που του Ro-Ro εμπορευμάτων κατά την ίδια περίοδο (Πίνακας 12).
πηγή http://ec.europa.eu/eurostat