Sunday, June 7, 2015

Προέδρος Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Jean-Claude Juncker.... <ο φίλος μου ο Αλέξης Τσίπρας, έχει υποσχεθεί να παρουσιάσει μια εναλλακτική πρόταση για την Πέμπτη το βράδυ, έχει υποσχεθεί να μου την υποβάλει έως Παρασκευή. Ήθελε να μιλήσει το Σάββατο μαζί μου, αλλά δεν είχε ακόμα την πρόταση αυτή.>...

Μεταφορά από κείμενο μετάφρασης...(χωρίς ορθογραφική παρέμβαση...)

Ευρωπαϊκή Επιτροπή 

Ομιλία του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Jean-Claude Juncker,  διάσκεψη κορυφής της G7

Schloss Elmau, Γερμανία, 7 Ιουνίου, 2015

Ερώτηση

Κύριε Juncker, θα ήθελα να ξέρω πώς θα προχωρήσουμε με την Ελλάδα θα πρέπει να είναι ευτυχισμένος; Έχει αναπαραχθεί πρόσφατα εντάσεις με την ελληνική πλευρά, όπως είναι οι εντάσεις να ξεπεραστούν; Τι θα πρέπει να προμηθεύσει την Ελλάδα; Θα σε περαιτέρω διαπραγματεύσεις για την Τετάρτη στην άκρη της συνόδου κορυφής της Λατινικής Αμερικής και συνδέστε ένα Grexit από;

Απάντηση Γιούνκερ

Αυτό είναι τέσσερις ερωτήσεις. Είχαμε την περασμένη Τετάρτη, ο κ Dijsselbloom κατόπιν αιτήματός μου, και εγώ ο ίδιος μιλάει με τον κ Τσίπρα και με αρκετούς από τους υπουργούς του.

Έχουμε τη συμφωνία των τριών θεσμικών οργάνων, του ΔΝΤ, της Κεντρικής Τράπεζας, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, παρουσίασε, εξήγησε και κατέστησε επίσης σαφές, όπου εξακολουθεί να υπάρχει διαθέσιμο δωμάτιο για περισσότερο - για τους σκοπούς της στην Ελλάδα πιο στοχευμένες - διαπραγματεύσεις.

Κατά τις διαπραγματεύσεις, δεν έχει έρθει την Τετάρτη, γιατί η ελληνική πλευρά δεν ήταν σε θέση να το πράξουν, να λάβουν αμέσως αυτές τις διαπραγματεύσεις για την ομάδα, αν και θα ήθελα να ήταν έτοιμο.

                               Αποτέλεσμα εικόνας για εικονα τσιπρας
Η ελληνική πλευρά, ο φίλος μου ο Αλέξης Τσίπρας, έχει υποσχεθεί να παρουσιάσει μια εναλλακτική πρόταση για την Πέμπτη το βράδυ, έχει υποσχεθεί να μου υποβάλει έως Παρασκευή. Ήθελε να μιλήσει  το Σάββατο μαζί μου, αλλά δεν είχε ακόμα την πρόταση αυτή. Η ανάγκη για να το μελετήσει, έτσι, για να μπορέσετε να υποβάλετε τη θέση συνδέσεώς της. Ελπίζω ότι αυτή η ελληνική παραλλαγές να παραδοθεί σε μας σύντομα, έτσι ώστε να μας μπορούμε μαζί συνθήκες που μας επιτρέπουν, στην άκρη της Συνόδου Κορυφής της Λατινικής Αμερικής με τις ελληνικές συναδέλφους συγκεντρώσουν και να εξετάσουν πώς θα προχωρήσουμε.

Κλείνω ένα Grexit έξω ακόμα. Αν και μου αρέσει να θέλω να επισημάνω ότι το γεγονός ότι αποκλείει το Grexit, εξαιτίας του γεγονότος είναι ότι δεν το επιθυμούν για μένα, γιατί δεν μπορώ να προβλέψει τις συνέπειές της. Δεν θέλω από αυτή τη φράση επαναλαμβάνω πάντα ότι Grexit δεν έρχεται σε αμφισβήτηση, το συμπέρασμα αυτό συνάγεται ότι στο τέλος της ημέρας κάποιος - ακόμα κι αν είναι μόνο η Επιτροπή - θα τραβήξει το κουνέλι από το καπέλο, τι θα μας επιτρέψει να κάνουμε προς τον προορισμό χωρίς περαιτέρω προσπάθεια σχετικά με τον τρόπο.

Είχαν ένα τρίτο ερώτημα - για την σύνοδο κορυφής της Λατινικής Αμερικής: Θα είναι μεγάλη έκπληξη αν δεν είχα μιλήσει με τον κ Τσίπρα. Αλλά θα ήθελα να εξετάσουμε τις προτάσεις της Ελλάδα που σπουδάζουν μου πριν μιλήσουμε.

Ερώτηση

Άλλη μια ερώτηση για τον κ Juncker Ελλάδα αν θα μπορούσα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ήμασταν σε θέση να απευθυνθώ σε εσάς διότι ομιλία της Παρασκευής από Τσίπρα μμ.Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εν γένει και ειδικότερα είχε διαδραματίσει ρόλο μιας προσέγγισης και ο κ Τσίπρας και, όπως φαίνεται, μεταξύ των πιστωτών ως το πιο γενναιόδωρο προς Ίσως Ελλάδα. Και όμως η ομιλία του κ Τσίπρα προς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την Παρασκευή ήταν πολύ απορριπτικοί της σύσκεψης, την Τετάρτη και τις προσπάθειές σας.Είμαι απλά περίεργος από μια προσωπική άποψη, τι νομίζατε της ομιλίας του ο κ Τσίπρας;

Απάντηση Γιούνκερ

Ήμουν λίγο απογοητευμένος από την ομιλία του Έλληνα πρωθυπουργού στο Κοινοβούλιο Αθήνα την περασμένη Παρασκευή. Ήταν παρουσιάζοντας την προσφορά των τριών θεσμικών οργάνων ως "take it or leave it προσφέρει". Αυτό δεν ήταν η περίπτωση. Αυτό δεν ήταν το μήνυμα που του δόθηκε.Ήταν παρουσιάζοντας την προσφορά των τριών θεσμικών οργάνων, όπως είναι το δικό μου και το δικό μου αποκλειστικά. Ξέρει πολύ καλά ότι αυτό δεν είναι η περίπτωση. Και ξέρει πολύ καλά ότι ήμουν - κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχαμε την περασμένη Τετάρτη-τέλεια έτοιμη να συζητήσει για τα κύρια σημεία όπου διαφωνίες είναι ανάμεσα στην Ελλάδα και τα τρία θεσμικά όργανα. Και ήθελα να έχω τις διαπραγματεύσεις που λαμβάνουν χώρα την περασμένη Τετάρτη διατριβή. Όπως σας είπα και πριν, είμαι σε αναμονή για να εναλλακτική πρόταση Έλληνες ομολόγους μας. Δεν έχω ένα προσωπικό πρόβλημα με τον Αλέξη Τσίπρα, το αντίθετο μάλιστα. Ήταν φίλος μου, είναι φίλος μου. Αλλά η φιλία - προκειμένου να διατηρηθεί - πρέπει να τηρούν ορισμένους ελάχιστους κανόνες.

Ερώτηση

Σε ποιο βαθμό αυτή η συνεχιζόμενη κρίση στην Ελλάδα, η οικονομική ανάπτυξη και η ζώνη του ευρώ;

Απάντηση Γιούνκερ

Αν κάποιος θέλει να μου μιλήσει για την Ελλάδα εδώ, θα έρθω για να ικανοποιήσει το αίτημά του. 


Ερώτηση

Ελλάδα: Είχαμε μια πολύ προθεσμιών. Αυτοί έρχονται και παρέρχονται, αλλά πολύ σύντομα θα πρέπει να υπάρξει μια πραγματική προθεσμία. Πόσο καιρό έχει η Ελλάδα πήρε τα για να πάρετε μια συμφωνία που απελευθερώνει τα χρήματα που χρειάζεται; PM έκανε πολύ σαφές εξάλλου, το πλέον απαράδεκτο πράγμα σε αυτόν, κατά την πρόταση τι να απαλλαγούμε από το όφελος για τους συνταξιούχους. Μπορείς να του δώσει την ασφάλιση thatthat είναι διαπραγματεύσιμη;


Απάντηση Juncker :

Σίγουρα θα υπάρξει μια προθεσμία. Το δεύτερο σημείο: ρωτήσω τον κ Τσίπρας τι του είπα όταν γίνεται αναφορά σε στοιχεία που αναφέρετε. Επειδή δεν ήταν που παραπέμπουν σε αυτό στη συνάντηση και είχα την αντιμετώπιση έκανα θέμα. Αλλά δεν είπε ότι η ελληνική Βουλή έκανε κάναμε διεύθυνση κάναμε θέμα ήδη.

Ερώτηση: Εμείς δεν μπορούσε να ακούσει. Θα μπορούσατε να το επαναλάβετε, σας παρακαλώ;

Απάντηση Juncker:

Έτσι, αν υπάρχει μια επιθυμία που φέρνω Luxemburgisches γερμανικά μου κοντά στο Bayuvarischen, τότε θα είμαι πολύ ευτυχής να επαναλάβω ότι στο Λουξεμβούργου, η οποία ήταν κατανοητή στην αγγλική γλώσσα. Ναι για τους τεχνικούς. Το μεγάλο πρόβλημα μεταξύ της ΕΕ και της Αθήνας - είναι τα τεχνικά προβλήματα. Έχω πει ότι για το ζήτημα του συναδέλφου σας από το Reuters, αν υπάρχει μια «προθεσμία» για την Ελλάδα, ότι υπάρχει προθεσμία. Αλλά δεν έχω πει πότε. Όχι γιατί θέλω να κάνω είναι συναρπαστικό, αλλά επειδή θέλω να πω κάτι που θα Ελλάδα ή να βλάψει άλλους.

Δεύτερον: Όσον αφορά το ζήτημα των κατώτατων συντάξεων. Επιπλέον είπα, ο κ Τσίπρας ανέφερε το σημείο την τελευταία Τετάρτη και του είχα δώσει σε αυτό το σημείο σαφείς εξηγήσεις που ο ίδιος δεν έχει, δυστυχώς, παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινοβούλιο .


πηγή http://europa.eu/