Thursday, May 28, 2015

ΟΟΣΑ Έκθεση..... πάνω από 35 εκατ. Νέοι Άνεργοι στα κράτη μέλη....Προτάσεις...

Μεταφορά από κείμενο μετάφρασης....

Οι κυβερνήσεις πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων

27/05/2015

Περισσότεροι από 35 εκατομμύρια νέοι, ηλικίας 16-29, στις χώρες του ΟΟΣΑ δεν είναι ούτε απασχολούμενοι αλλά ούτε και στον τομέα της εκπαίδευσης ή κατάρτισης (ΝΕΕΤ). Συνολικά, οι νέοι έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τους εργαζομένους στην πλέον παραγωγική ηλικία να είναι άνεργοι. Οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν περισσότερα για να δώσουμε στους νέους μια καλή αρχή στον εργασιακό τους βίο και να τους βοηθήσει να βρουν δουλειά, σύμφωνα με μια νέα έκθεση του ΟΟΣΑ.


Η Δεξιότητες ΟΟΣΑ Outlook 2015 , λέει ότι περίπου το ήμισυ του συνόλου των ΕΑΕΚ στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι έξω από το σχολείο και δεν αναζητούν εργασία και είναι πιθανό να έχουν πέσει από το ραντάρ της εκπαίδευσης της χώρας τους, κοινωνική, και τα συστήματα της αγοράς εργασίας.

"Η αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος δεν είναι μόνο μια ηθική επιταγή, αλλά και μια οικονομική αναγκαιότητα», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ Άγγελος Gurría, δρομολογώντας την έκθεση στο Βερολίνο. "Πάρα πολλοί νέοι εγκαταλείπουν την εκπαίδευση χωρίς να έχουν αποκτήσει τις κατάλληλες δεξιότητες και, ακόμη και εκείνοι που κάνουν, εμποδίζονται από τη θέση τους στην παραγωγική χρήση. Αυτοί οι νέοι συχνά αντιμετωπίζουν ένα δύσκολο μέλλον και χρειάζεται όλη μας την υποστήριξη. "
Η έκθεση επεκτείνεται στα πορίσματα της πρώτης μελέτης του ΟΟΣΑ Δεξιοτήτων Ενηλίκων (PIAAC), που δημοσιεύθηκε το 2013, και δημιουργεί μια λεπτομερή εικόνα για το πώς οι νέοι να αποκτήσουν και να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητές τους, καθώς και τα πιθανά εμπόδια που αντιμετωπίζουν για να γίνουν και τα δύο.

Αυτό δείχνει ότι το 10% των νέων αποφοίτων έχουν φτωχές δεξιότητες αλφαβητισμού και 14% έχουν κακή δεξιότητες αριθμητικής. Περισσότερο από το 40% των ατόμων που εγκατέλειψαν το σχολείο πριν από την ολοκλήρωση της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν κακή αριθμητικής και ανάγνωσης δεξιότητες.

Εργασία και εκπαίδευση είναι επίσης πολύ συχνά διαφορετικούς κόσμους: λιγότερο από το 50% των φοιτητών σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, και λιγότερο από το 40% των φοιτητών στα ακαδημαϊκά προγράμματα σε 22 χώρες και περιφέρειες που καλύπτονται ΟΟΣΑ συμμετείχαν σε κάποιο είδος της εργασίας που βασίζονται μάθησης κατά το χρόνο της έρευνας. Ακόμα και οι νέοι με ισχυρές δεξιότητες δυσκολεύονται να βρουν δουλειά. Πολλές επιχειρήσεις θεωρούν ότι είναι πάρα πολύ ακριβό για να προσλάβουν άτομα χωρίς εμπειρία στην αγορά εργασίας.

Οι νέοι στην εργασία μπορούν επίσης να αντιμετωπίσουν θεσμοθετημένη εμπόδια στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους. Για παράδειγμα, ένας στους τέσσερις απασχολείται νέους είναι με σύμβαση ορισμένου χρόνου και έτσι τείνουν να αξιοποιήσουν τις δεξιότητές τους λιγότερο και έχουν λιγότερες ευκαιρίες κατάρτισης από ό, τι οι εργαζόμενοι με συμβάσεις αορίστου χρόνου.



Για να σας βοηθήσουμε περισσότερο τους νέους στην αγορά εργασίας, ο ΟΟΣΑ προτείνει:


Υψηλής ποιότητας προσχολική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, προκειμένου να συμβάλουν στην άμβλυνση των ανισοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης αποτελέσματα και να δώσει σε κάθε παιδί ένα καλό ξεκίνημα για την εκπαίδευσή τους.

Οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές των σχολείων θα πρέπει να προσδιορίζουν με χαμηλές επιδόσεις νωρίς για να τους δώσουν την υποστήριξη που χρειάζονται για να επιτύχουν επαρκή επάρκεια στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και την επιστήμη, και να τους αποτρέψει από το να εγκαταλείψουν το σχολείο εντελώς.

Οι δημόσιες υπηρεσίες απασχόλησης, ιδρύματα κοινωνικής πρόνοιας και των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης θα πρέπει να προσφέρουν κάποια μορφή της δεύτερης ευκαιρίας εκπαίδευσης ή κατάρτισης. Σε αντάλλαγμα για τη λήψη κοινωνικών παροχών, οι νέοι θα μπορούσαν να υποχρεωθούν να εγγραφούν με τις υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας ή δημόσιες υπηρεσίες απασχόλησης, καθώς και να συμμετέχουν σε περαιτέρω εκπαίδευση και κατάρτιση.

Τους φορείς παροχής εκπαίδευσης και ο τομέας των επιχειρήσεων θα πρέπει να συνεργαστούν για να σχεδιάσουν τα πλαίσια επαγγελματικών προσόντων που αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια τις πραγματικές ικανότητες των νέων πτυχιούχων.

Με βάση την εργασία μάθησης θα πρέπει να ενσωματωθούν τα δύο προγράμματα επαγγελματικής και ακαδημαϊκής μεταδευτεροβάθμιας.

πηγή http://www.oecd.org/